„În cei 88 de ani de la darea în folosință a podului de pe DJ 711, de la Cojasca, în 1934 , au fost realizate doar lucrări de reparații. În aceste zile, lucrările la noua structură, care are lungimea de 25 m și deschiderea de 11 m, au ajuns în faza de montare a celor 16 grinzi din beton armat. Valoarea construcției se ridică la 3.000.000 de lei (TVA inclus). Dacă vremea va permite, în cel mult 30 de zile podul va fi redat circulației”-a declarat președintele Consiliului Județean după ultima vizită pe șantierele celui mai mare proiect de infrastructură rutieră realizat în ultimele decenii în Dâmbovița.
Noul pod de la Cojasca face parte din Lotul IV de lucrări – DJ 711 Cojasca – Bujoreanca şi DJ 101B Lucianca – Niculeşti – limită Judeţ Ilfov, în lungime de 13,642 km. Acest sector de drum face parte din proiectul de dezvoltare a infrastructurii rutiere dâmbovițene prin modernizarea DJ720B, DJ711 și DJ101B pe traseul limită județ Prahova – Moreni – Gura Ocniței – Răzvad – Ulmi – Târgoviște – Comișani – Bucșani – Băleni – Dobra – Finta – Bilciurești – Cojasca – Cornești – Butimanu – Niculești – limită județ Ilfov.
„În ceea ce privește celelalte loturi, vă pot spune că pe Lotul III – DJ711 Băleni –Dobra-Finta- Bilciurești-Cojasca lucrările sunt în grafic și conforme, de altfel ca și pe Lotul IV.
Însă, pe Lotul I, DJ 720 Răzvad – Gura Ocniței – Moreni – limită județ Prahova și DJ 720B Ulmi-Nisipuri-Gura Ocniței, și Lotul II, DJ711 Târgoviște –Ulmi – Comișani –Bucșani – Băleni, am solicitat constructorilor refacerea mai multor porțiuni de covor asfaltic, pe cheltuiala lor, acestea nefiind conforme cerințelor tehnice pe care și le-au asumat la semnarea contractului.
După cum spuneam, nu voi face rabat de la calitate și voi solicita din partea constructorilor seriozitate maximă. Cine nu se ține de treabă suportă consecințele!”- a avertizat șeful administrației publice dâmbovițene.