Ca urmare a materialului https://targovistelive.ro/un-pret-la-raft-altul-la-casa-mai-mare-atat-de-ieftin/, din data de 10 iulie 2022, Kaufland transmite clarificări și solicită publicarea poziției oficiale într-un într-un articol separat, în aceeași secțiune cu materialul initial:
„Situația semnalată de către client a fost remediată imediat de către colegii noștri din magazin. Modificările de preț sunt imprimate zilnic și înlocuite pe fiecare raion în parte. Vă asigurăm că a fost vorba de un caz izolat și nu o practică. Kaufland România are o comunicare corectă și transparentă a promoțiilor derulate. Clienții care semnalează diferențe de preț în oricare dintre hipermarketurile Kaufland se pot adresa Biroului de Informații pentru remedierea situației și restituirea diferenței de preț, pe loc.”
Ne-am conformat, și acum comentariul nostru:
„Clarificările” au fost transmise de reprezentantul agenției care se ocupă „de comunicarea Kaufland” și am hotărât să îl publicăm, făcând abstracție de tonul imperativ, ușor amenințător, care nu-și are rostul. Pentru că am relatat doar adevărul despre un caz concret, genul cu care se confruntă „cumpărători care trec pragul supermarketurilor”, n-am susținut niciun moment că ar fi vorba despre „vreo practică” și nici că situația n-ar fi fost remediată, ce-i drept, după momente penibile. N-am făcut niciun moment vorbire despre comunicarea Kaufland România și nu ne interesează cum este cu modificările de preț imprimate zilnic. Nu este treaba noastră! Ne preocupă numai și numai corectitudinea și respectul față de clienți.
1 comentariu
Si eu am patit-o de vreo 4-5 ori. Tot la Kaufland ! Este foarte adevarat ca ,odata ce le-am semnalat problema,mi-au restituit suma datorata. Insa ceea ce este foarte ciudat,este faptul ca nu mi s-a intaplat niciodata ca sa vad un pret afisat iar apoi,la casa, sa platesc mai putin ! Ci intodeauna,invers ! Si este foarte frustrant ca tu,ca si client,sa trebuiasca sa iti verifici bonul fiscal,sa vezi daca ai fost pacalit sau nu ! Si asta la un supermagazin ….