ROMANIA
JUDEȚUL DAMBOVITA
COMUNA ODOBESTI
ANUNȚ
privind organizarea concursului pentru ocuparea postului contractual vacant de asistent social in cadrul Centrului de zi Concordia-Odobesti, contorm H.G. nr. 1336/08.11.2022 și
O.U.G. nr.57/2019
Primăria Comunei Odobești, județul Dâmbovița,cu sediul in Odobești, strada Băncii nr.1 Județul Dâmbovita, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale de asistent social in cadrul Centrului de zi „Concordia-Odobesti „.conform H.G. nr. 1336/2022, O.U.G. nr.57/2019 , coroborat cu art. VII alin (2) lit. a) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene,si ART.VII,alin.(2) din O.G. nr. 156/30.12.2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene pentru ocuparea pe perioadă perioada nedeterminată, cu normă întreagă 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, a următoarei funcții contractuale vacante:
- Asistent sociai in cadrul Centrului de zi „Concordia- Odobești’’Județul Dambovita
- Nivelul postului: execuție
- Denumirea postului: asistent social, post vacant,
- Compartimentul: Centrul de zi Concordia-Odobesti,situat in sat Zidurile,strada Principala nr.233DJudețul Dâmbovița;
- Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
- Perioada: nedeterminată;
- Scopul principal al postului: Desfășurare activități specifice asistenței sociale în cadrul Centrului de zi Concordia-Odobesti,situat in sat Zidurile,strada Principală,nr.233D,județul Dâmbovița;
- Numărul de posturi: 1
Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs, conform
art. 35 din H.G. 1336/2022:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către
medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; - certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidați! înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la Primaria Comunei Odobesti,strada Băncii nr.1,sat Odobesti,comuna Odobesti,județul Dambovita, compartimentul resurse umane, tel. 0245721101,persoana de contact Vasilache Ana-Maria,email:[email protected] Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afișare): 25.03.2025, ora 16,00, la sediul instituției.
Condițiile generale de participare la concurs sunt cele prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Condiții specifice de participare la concurs:
- Studii de specialitate: studii superioare în domeniul social, absolvite cu diplomă de licență;
- Perfecționări (specializări): nu se solicita;
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu se solicita
- Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu se solicita
- Abilități, calități și aptitudini necesare: adaptabilitate la situații noi și complexe, asumarea responsabilității față de actele proprii, angajare și perseverență în acțiuni, capacitate de consiliere argumentată și realist a soluțiilor propuse, spirit de echipă și capacitate de a lucra independent, respect față de lege și loialitate față de instituție, discreție și respect față de caracterul confidențial al informațiilor și datelor cu care vine în contact
- Competența manageriale (cunoștințe de management,calități și aptitudini manageriale): nu este cazul
- Vechime: minim 1 an in specialitatea studiilor;
Probele de concurs se vor desfășura ia sediul Primăriei Comunei Odobesti,strada Băncii nr.1,sat Odobesti,comuna Odobesti,județul Dambovita, după cum urmează:
- 03.2025,ora 16,00-termenul limita pentru depunere dosare;
- 03.2025,ora 10,00 -selecția dosarelor
- 04.2025, ora 10,00- proba scrisă;
- Interviul în maxim 4 zile lucrătoare de la data probei scrise.
Bibliografie și tematică:
- Constituția României -republicată / Titlul I si Titlul II;
- Ordonanța de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ / Titlul III al Părții a VI a Ordonanța guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare / Capitolul I si Capitolul II;
- Legea 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare / Capitolele I, II, III si IV;
- Legea nr 292/2011 a asistentei sociale,cu modificările si completările ulterioare/ integral;
- Legea 466/2004 privind Statutul asistentului social, cu modificările si completările ulterioare -integral;
Calendarul de desfășurare a concursului:
Nr.
crt. |
Activități | Data |
1. | Publicarea anunțului | 11.03.2025 |
2. | Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: UAT Comuna Odobești, cu sediul în Odobești,strada Băncii nr.l,sat Odobești,comuna Odobești,județul Dâmbovița | 25.03.2025,
ora 16.00 |
3. | Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs | 27.03.2025,ora 10.00 |
4. | Afișarea rezultatelor selecției dosarelor | 27.03.2025,ora 12.00 |
5. | Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor | 28.03.2025,ora 12.00 |
6. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 28.03.2025,ora 16.00 |
7. | Susținerea probei scrise | 01.04.2025,ora 10.00 |
8. | Afișarea rezultatului probei scrise | 02.04.2025,ora 10.00 |
9. | Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise | 03.04.2025,ora 10.00 |
10. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 03.04.2025,ora 15.00 |
11. | Susținerea interviului | 04.04.2025,ora 10.00 |
12. | Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului | 04.04.2025,ora 15.00 |
13. | Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului | 07.04.2025,ora 15.00 |
14. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 08.04.2025,ora 15.00 |
15. | Afișarea rezultatului final al concursului | 09.04.2025,ora 10.00 |
Data afișare anunț: 11.03.2025
FiSA DE POST
- POSTUL
Denumirea postului: Asistent social Centrul de zi Concordia-Odobesti,situat in sat Zidurile,strada
Principala nr.233D,judetul Dambovita;
Corespondent funcție (conform contractului individual de munca): : Asistent social, Poziția in COR: 263501
- LOCAȚIA:
Centrul de zi pentru copil si familie CONCORDIA-ODOBESTI – Str Principala, nr 233D, Zidurile-
Odobesti, județ Dambovita
Proiect: Continuarea implementării activitatilor si serviciilor adresate copiilor in cadrul Centrul de zi
Concordia-Odobesti,denumit in continuare Centrul de zi;
- NIVELUL POSTULUI: de execuție
- RELAȚII:
- Ierarhice:
-Raport de subordonare: Primar comuna Odobesti.Sef Centrul de zi Concordia Odobesti;
-Raport de supraordonare: –
-Raport de colaborare cu expert!! Organizației Umanitare Concordia ;
- Funcționale: cu toate departamentele si cu toii membrii echipei
- De reprezentare: poate reprezenta Primaria in probleme specifice activitatii sale, numai cu
- delegare de atribuții din partea superiorului ierarhic
- înlocuitor: in situațiile care impun necesitatea inlocuirii, asistentul social va fi înlocuit de
Marius Diaconu- specialist al Organizației Umanitare CONCORDIA in funcție de Sef Centru;
- CERINȚELE POSTULUI:
- studii: studii superioare, formare in domeniul social;
- alte cerințe:
- buna pregatire/competenta profesionala;
- abilitați de comunicare si buna relation a re cu copiii si tinerii;
- simțul responsabilității empatie si rabdare;
- abilitate de gestionare a situațiilor conflictuale
- capacitate de a rezolva problemele, in limitele de competenta ale postului;
- adaptabilitate si capacitate de a lucra in condițiile specifice locației;
- experiența: – minim 1 an experiența;
6.OBIECTIVUL POSTULUI:
Sa asigure, prin activitatea profesionala pe care o desfasoara in cadrul proiectului, asistenta specializata persoanelor sau grupurilor beneficiare ale serviciilor sociale din program, aflate in situații de dificultate, in vederea soluționării acestora.
Obiectivul specific al postului este asimilat celui general organizational, de a susține participant!! la programe in vederea reintegrării școlare, sociale si profesionale a acestora si a formarii deprinderilor de viata independenta si responsabila.
- ATRIBUȚII SPECIFICE: .
/ întocmește si instrumentează optim si corect dosarele participantiilor la programe;
/ colaborează cu alte instituții pentru clarificarea situației școlare, sociale si/sau juridice a participantiilor la programe; menține in permanenta raporturile profesionale cu DGASPC-urile de referința;
elaborează, in cadrul echipei multidisciplinare, planul de intervenție sociala individualizata, pentru fiecare copil susținut in proiect;
asigură comunicarea între toate părțile implicate în rezolvarea cazului;
planifica si organizează anchetele sociale in beneficiul participantiilor la programe ;
supervizează, daca e cazul, relația copil-familie; asigură colaborarea și implicarea activă a familiei/reprezentantului legal al copilului și îi sprijină pe aceștia în toate demersurile întreprinse, pe tot parcursul managementului de caz (de ex.: organizarea de întâlniri periodice sau la solicitarea acestora, acompaniere, sprijin emotional, consiliere);
întocmește saptamanal raport de activitate cu privire la rezultatele desfășurării anchetelor sociale, la eficienta masurilor de intervenție aplicate si la activitatile profesionale desfășurate, pe care il trimite superiorului ierarhic;
îndeplinește (conform reglementarilor legale in vigoare) atribuții de manager de caz, conform Standardelor Minime Obligatorii privind managementul de caz in domeniul protecției drepturilor copilului si respecta codul profesional;
face parte din echipa multidisciplinară și, după caz, interinstituțională și organizează întâlnirile cu profesioniștii implicați în rezolvarea fiecărui caz;
participa la toate ședințele multidisciplinare ale echipei, pentru a fi informat si implicat in demersul de intervenție individualizat si adaptat specificitatilor fiecărui partipant la programe aflat in responsabilitatea sa; participa la ședința cu asistenții sociali din Organizație, ori de cate ori acestea se desfasoara;
cunoaște riguros si aplica corect legislația in domeniul social;
informează imediat superiorul ierarhic, medicul (daca se poate) si asistentul medical, in situațiile in care constata deteriorarea stării de sanatate a unuia dintre participant! la programe sau debutul/manifestarea acuta a unor boli; in situațiile care impun o astfel de măsură, solicita o ambulanta la sediul centrului;
folosește utilitățile cu responsabilitate si educa si participentii la programe in acest sens;
efectuează periodic analizele medicale personale, conform legislației in vigoare, precum si la cererea conducerii centrului;
sesizează in scris superiorul la orice moment de nerespectarea prevederilor legale sau a normelor interne si propune masurile ce se impun ;
răspunde de bunurile materiale ale locației in care isi desfasoara activitatea si informează coordonatorul proiectului de problemele tehnice aparute, imediat după constatarea acestora;
respecta regulile de disciplina a muncii, normele interne si cele impuse de legislația in vigoare, precum si procedurile si instrucțiunile de lucru stabilite; cunoaște si aplica procedurile sociopedagogice; respecta programul de lucru si tinuta decenta ;
in situația in care constata necesitați de modificare a activitatii desfășurate la locul de munca in vederea optimizării rezultatelor obținute, comunica superiorului ierarhic propunerile in legătură cu acestea;
sesizează imediat coordonatorul proiectului, daca integritatea fizica sau emoționala a vreunui participant la programe este in pericol sau daca a fost martor la vreun abuz savarsit asupra unuia dintre participant!! la programe ;
participa si colaborează activ la auditurile interne planificate pentru evaluarea implementării standardului de calitate la nivel organizational;
pastreaza confidențialitatea in legătură cu obiectul activitatii sale si cu informațiile specifice legate de istoricul si condiția copiilor aflat! in responsabilitatea sa;
face eforturi susținute sa constituie pentru participant!! la programe un model de etica, in deplin acord cu principiile Organizației;
dezvolta si întreține relații optime cu întreaga echipa, in spiritul bunei înțelegeri si al colaborării in munca ;
este in permanenta deschis către formare si dezvoltare profesionala ;
Îndeplinește orice alta sarcina trasata de superiorul ierarhic, in limita de competenta a postului.
- ATRIBUȚII PRIVIND SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA.
J sa se prezinte la lucru numai in stare normala, fara a fi sub influenta băuturilor alcoolice, a medicamentelor, a unei situații puternic stresante sau a unor manifestări maladive si suficient de odihnit
/ sa nu consume alcool in timpul programului de lucru si sa nu paraseasca locul de munca neanuntat
V i se interzice ridicarea, deplasarea, distrugerea unui dispozitiv de securitate
/ sa nu împiedice aplicarea metodelor si procedurilor adoptate in vederea reducerii/eliminarii factorilor de risc de accidentare si îmbolnăvire profesionala
/ sa mențină locul sau de munca, din punct de vedere al mediului, intr-o stare corespunzătoare cerințelor de securitate (inclusiv de igiena)
/ sa nu fumeze decât in locurile special amenajate si in programul stabilit
/ sa respecte disciplina la locul de munca
J sa respecte tehnologia de lucru si instrucțiunile de securitate a muncii la locul de munca
/ sa semnaleze imediat superiorului sau orice defecțiuni sau orice alta situație care poate constitui un risc de accidentare sau îmbolnăvire profesionala
/ in cazul producerii unui accident de munca, sa-si anunțe imediat superiorul si sa ia masuri pentru acordarea primului ajutor si stabilizarea situației, astfel incat pericolul sa nu se extindă, daca acesta este prezent
/ sa întrerupă activitatea si sa refuze sa o continue daca nu sunt respectate cerințele de securitate, cu condiția ca astfel sa nu dea naștere unui pericol iminent de accidentare si îmbolnăvire profesionala
J sa coopereze cu angajatorul si/sau angajați! desemnați, atat timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricăror masuri sau cerințe dispuse de către inspectorii de munca si inspectorii sanitari, pentru protecția sanatatii si securității angajatilor
J sa faca propuneri pentru masurile înscrise in programul de protectie a muncii sa solicite modificarea politicii generale de prevenire si sa faca propuneri in acest sens, pentru obținerea unui grad mai mare de securitate si sanatate in munca.
- OBLIGAȚII GENERALE PRIVIND PREVENIREA SI STINGEREA INCENDIILOR
Toți salariații din cadrul centrului, răspund de respectarea măsurilor de prevenire a incendiilor și de îndeplinirea obligațiilor ce le revin, potrivit art. 21,22 din Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor și prezentelor instrucțiuni, stabilite în conformitate cu art. 19 din actul normativ menționat anterior, având, în acest scop, următoarele obligații generale: / cunoașterea și respectarea normelor de prevenire și stingere a incendiilor (generale, pentru toata organizația și specifice, pentru locul de muncă) și a regulilor de prevenire și stingere a incendiilor prevăzute în atribuțiile de serviciu și în instrucțiunile de funcționare și utilizare a instalațiilor, aparatelor, dispozitivelor și a altor mijloace de protecție împotriva incendiilor din dotarea locurilor de muncă, precum și îndeplinirea măsurilor și sarcinilor ce le-au fost încredințate
J participarea la instructajele și acțiunile instructiv-educative organizate în vederea prevenirii incendiilor și la exercițiile și aplicațiile de stingere a incendiilor, precum și de evacuare a persoanelor și a bunurilor
/ anunțarea imediata a șefilor ierarhici despre existenta unor împrejurări de natura sa provoace incendii
/ respectarea, în cadrul organizației, a regulilor stabilite privind fumatul și introducerea de țigări, chibrituri, brichete, etc., în locurile in care sunt interzise, precum și a regulilor referitoare la executarea unor operațiuni sau lucrări sau la folosirea unor mijloace care pot provoca incendii (sudură, foc deschis, modificări neautorizate sau improvizații la instalațiile și aparatele electrice și de încălzire, scule necorespunzătoare, etc.)
/ verificarea obligatorie a locului de munca la începerea si terminarea programului de lucru, in vederea depistării si înlăturării unor eventuale pericole si cauze de incendiu
J menține in permanenta a curățeniei si ordinii la locul de munca
/ intreținerea, în bună stare de utilizare, a mijloacelor de prevenire și stingere a incendiilor de la locul de muncă și neutilizarea acestora în alte scopuri
/ respectarea regulilor de ordine interioară și de disciplină a muncii
/ anunțarea imediată a șefilor si pompierilor despre incendiilor izbucnite; participarea- potrivit organizării activității de prevenire și stingere a incendiilor la locul de muncă- la stingerea incendiilor și la evacuarea persoanelor și bunurilor, precum și la înlăturarea incendiilor, calamităților naturale și a catastrofelor
/ cooperarea cu persoanele desemnate cu atribuții pe linie p. s. L, atât cât îi permit cunoștințele și sarcinile sale, în vederea realizării măsurilor de apărare împotriva incendiilor
J acordarea ajutorului, atât cât este rațional posibil, oricărui salariat, aflat într-o situație de pericol
/ actionarea in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca, in cazul apariției oricărui pericol iminent de incendiu
/ furnizarea către persoanele abilitate a tuturor datelor si informațiilor posedate, referitoare la producerea incendiilor, in cazul in care acestea au loc
/ cunosterea cailor de evacuare din clădire, a locului sistemului de alarma, a locului in care se afla mijloacele de stingere a incendiilor si a modului lor de folosire.
- Acțiuni strict interzise :
/ parasirea locului de munca, fie si temporar, fara acordul supervizorului direct;
/ vocabularul vulgar sau trivial atat la adresa participantilor la programe, cat si a întregului personal ;
/ abuzul fizic sau psihic asupra participantilor la programe;
/ inițierea sau implicarea în relații de natură romantică sau sexuală cu participant!! la programe; acest comportament nu va fi tolerat indiferent de circumstanțe;
/ relațiile de natură sexuală cu rudele participantilor la programe sau cu alți membri ai comunității locale care se află în evidența organizației sunt cu desăvârșire interzise;
J consumarea băuturilor alcoolice înainte sau in timpul programului.
11.Obligații cu privire la Gestiunea Datelor cu Caracter Personal
/ Salariatul are obligația de a informa imediat și detaliat, în scris, responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal (Mircea Agrigoroaie la [email protected] sau la adresa Dr.Regimentului, nr.20D, București, Sector 1 sau tel: 0730003189) în legătură cu orice nelămurire, suspiciune sau observație cu privire la protecția datelor cu caracter personal, în legătură cu orice divulgare a datelor cu caracter personal și în legătură cu orice incident de natură să ducă la divulgarea datelor cu caracter personal de care iau cunoștință, în virtutea atribuțiilor de servicii și în orice altă împrejurare, prin orice mijloace.
/ Salariatul care prelucrează date cu caracter personal are obligația să nu întreprindă nimic de natură să aducă atingere protecției necesare a datelor cu caracter personal ale salariaților și ale participantilor la programe/clienților și/sau colaboratorilor Operatorului. Prelucrarea datelor cu caracter personal de care iau cunoștință cu ocazia îndeplinirii atribuțiilor de serviciu în afara regulilor interne cu privire la utilizarea acestor date este interzisă.
/ Utilizarea datelor cu caracter personal se referă, dar nu exclusiv, la orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
/ De asemena, atât încălcarea obligației de respectarea a regulilor privind protecția datelor cât și neinformarea, în scris sau telefonic în cazul existenței unui pericol iminent cu privire la datele cu caracter personal constituie abateri disciplinare grave, care pot atrage cea mai aspră sancțiune disciplinară încă de la prima abatere de acest fel.
NOTA: Prezentele atribuții si sarcini au fost stabilite in baza Statutului Serviciului Social „Centrul pentru copil si familie Concordia-Odobesti” si ale altor acte normative in vigoare;
Atribuțiile, lucrările si sarcinile stabilite sunt obligatorii pentru titularul postului;
Nerespectarea prevederilor fisei postului atrage după sine consecințe conform ROI, ROF si Codului Muncii;
Numele si prenumele titularului de post: | Am luat la cunoștința Data si semnătură: | ||
Avizat si aprobat de ( Nume si prenume) | PRIMAR | ||
Radu Ilie | |||
Contrasemnează Secretar general jr. Anghel Vasile