În opinia senatorului Adrian Țuțuianu, mult-trâmbițatul învățământ prin mijloace electronice de comunicare la distanță nu poate avea decât rezultate îndoielnice. Acesta a amintit aici că sunt în ciclurile primar și gimnazial, precum și în învățământul liceal “250000 de elevi fără acces la cursurile online iar teza privind cursurile remediale este o poveste.”
Tot pe acest subiect, vicepreședintele Pro România a spus că România are la dispoziție 5,4 miliarde de euro din Fondul Social European, bani care nu sunt decât în foarte mică măsură accesați (circa 29%). Există un proiect intitulat “România Digitală”- a spus Adrian Țuțuianu, cu o valoare de două miliarde de lei, din care 400 de milioane cofinanțare de la bugetul de stat, tocmai pentru dezvoltarea și asigurarea accesului integral la platformele de educație online, pentru familiarizarea elevilor și pregătirea profesorilor pentru acest sistem. Nenorocirea este că s-a preferat alocarea de fonduri pentru 250000 de tablete, când problema putea fi rezolvată mult mai avantajos, pentru toți elevii, prin accesarea de fonduri europene.
Senatorul Adrian Țuțuianu: rezultate îndoielnice prin învățământul online
287
postarea anterioară