Echipa REGES – Online invită reprezentanții angajatorilor, specialiștii HR și IT luni , 26 mai ora 11:00, la o nouă ședință online dedicată sistemului RegesOnline- informează Camera de Comerț și Industrie Dâmbovița.
Agenda întâlnirii:
✅𝐶𝑢𝑚 𝑐𝑟𝑒𝑎̆𝑚 𝑐𝑜𝑛𝑡 𝑠̦𝑖 𝑐𝑢𝑚 𝑖̂𝑙 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑣𝑎̆𝑚.
✅𝐶𝑒𝑟𝑒𝑟𝑒𝑎 𝑑𝑒 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑠 𝑙𝑎 𝑟𝑒𝑔𝑖𝑠𝑡𝑟𝑢, 𝑟𝑒𝑝𝑟𝑒𝑧𝑒𝑛𝑡𝑎𝑛𝑡̦𝑖 𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙𝑖/𝑖̂𝑚𝑝𝑢𝑡𝑒𝑟𝑛𝑖𝑐𝑖𝑡̦𝑖.
✅𝐷𝑒𝑙𝑒𝑔𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑠̦𝑖 𝑑𝑒𝑙𝑒𝑔𝑎𝑡̦𝑖𝑖.
✅𝐴𝑐𝑐𝑒𝑠𝑢𝑙 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑡𝑎𝑡𝑜𝑟𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑙𝑎 𝑟𝑒𝑔𝑖𝑠𝑡𝑟𝑢𝑙 𝑢𝑛𝑢𝑖 𝑎𝑛𝑔𝑎𝑗𝑎𝑡𝑜𝑟.
✅𝐶𝑢𝑚 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑜𝑑𝑢𝑐 𝑝𝑒𝑟𝑖𝑜𝑎𝑑𝑒𝑙𝑒 𝑑𝑒 𝑠𝑢𝑠𝑝𝑒𝑛𝑑𝑎𝑟𝑒.
✅𝐿𝑢𝑐𝑟𝑢𝑙 𝑐𝑢 𝐸𝑥𝑐𝑒𝑙 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑠𝑢𝑠𝑝𝑒𝑛𝑑𝑎̆𝑟𝑖 𝑚𝑢𝑙𝑡𝑖𝑝𝑙𝑒.
✅𝐼̂𝑛𝑡𝑟𝑒𝑏𝑎̆𝑟𝑖 𝑠̦𝑖 𝑟𝑎̆𝑠𝑝𝑢𝑛𝑠𝑢𝑟𝑖.
Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare.
Folosiți cu încredere acest 𝐥𝐢𝐧𝐤 pentru sugestii referitoare la îmbunătățiri RegesOnline https://github.com/reges-ro/integrare/issues .
Pentru a participa la întâlnire, folosiți linkul de conectare de mai jos:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZTZiMDZlZWYtY2JkMS00MjAzLTk5OGItMThmYzViMTVmMDUy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2268283f3b-8487-4c86-adb3-a5228f18b893%22%2c%22Oid%22%3a%22d995d021-e7be-4735-97aa-0b8b1a77f5a4%22%7d