Vineri, 19 aprilie, Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR a confirmat că traseul propus de Consiliul Județean Dâmbovița îndeplinește toate condițiile tehnice și economice pentru a iniția, în cel mai scurt timp posibil, licitația pentru proiectarea tehnică și execuția centurii.
„S-a muncit mult în ultimii ani la acest proiect și a meritat! Vom avea un drum cu patru benzi, care va ajuta la eliminarea traficului greu din Pucioasa, Fieni, Brănești și Moțăeni.
Soluția propusă de Consiliul Județean Dâmbovița este un drum cu o lungime de 12,68 km, care pleacă din Brănești și urmărește cursul râului Ialomița, cu excepția porțiunii dintre km 7 și km 11, unde ocolește comuna Moțăieni. Punctul de reintrare în DN 71 este la ieșirea din Fieni, în comuna Buciumeni”- a punctat Corneliu Ștefan, președintele Consiliului Județean Dâmbovița.
Platforma drumului va avea o lățime totală de 21,50 m și va fi compusă din:
▫️𝟐 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢 𝐩𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐬, 𝐟𝐢𝐞𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐯𝐚𝐧𝐝 𝐨 𝐥𝐚𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐝𝐞 𝟑,𝟓𝟎 𝐦;
▫️𝐛𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐧𝐚;
▫️𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢 𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐚𝐝𝐫𝐚𝐫𝐞;
▫️𝐩𝐚𝐫𝐚𝐩𝐞𝐭𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐞;
▫️𝟒 𝐩𝐨𝐝𝐮𝐫𝐢;
▫️𝟏𝟑 𝐩𝐚𝐬𝐚𝐣𝐞.
La capetele traseului, sunt prevăzute două girații pentru a asigura toate relațiile de deplasare. Sunt incluse și două noduri intermediare: unul care va permite legătura cu DC 136A, în Pucioasa, și altul care face legătura cu DN 71, la intrarea în Fieni.
„Cu centura orașelor Pucioasa-Fieni, dar și cu proiectul de modernizare a drumului național DN 71 Târgoviște – Sinaia, putem spune că Valea Ialomiței va deveni una dintre cele mai atractive zone din punct de vedere investițional din Dâmbovița și din regiune.
Mulțumesc premierului României, Marcel Ciolacu, și ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, pentru sprijinul acordat acestui proiect de o importanță majoră pentru județul Dâmbovița”- a mai transmis șeful administrației publice dâmbovițene.